12 ian. 2014

Vasile Goldiș și Marea Unire


            Câţiva dintre elevii mei din clasa a IV-a C de la Colegiul Naţional „Vasile Goldiş” Arad, au prezentat la televiziunea locală INFO TV, îmbrăcaţi în costume de epocă, câteva replici aparţinând corifeilor Marii Uniri: Vasile Goldiş, Regele Ferdinand, Regina Maria, I.I.C.Brătianu.
            La Info TV, sceneta a fost dată pe post la ştirile din 29 şi 30 noiembrie şi de 1 Decembrie 2013. Abia acum am intrat în posesia materialului filmat şi îl postez ca să îl aibă ca amintire ei şi mai ales părinţii lor, care cu siguranţă au de ce să fie mândri de ei.
           Toţi copiii din clasa noastră sunt la fel de grozavi! De data aceasta, din considerente tehnice (fimarea a fost pentru rubrica ştiri) ne-am prezentat un grup restrâns şi cu un text scurtat.
           Vă împărtăşesc sincer că nu sunt sigur dacă eu aş fi capabil să învăţ pe de rost un text atât de lung, destul de pretenţios, care nu are rime şi să îl interpretez fără pro
mpter, în faţa camerelor de filmat.
              Ni se pune un nod în gât de emoţie doar la gândul că, fiind clasa a IV-a, mai avem de petrecut doar câteva luni împreună...
             Dragii mei elevi, mi-aş dori şi în septembrie 2014, când voi lua clasa pregătitoare, să am parte de copii la fel de grozavi ca voi!
            Vă mulţumesc că am avut privilegiul să fiu cu voi împreună cei patru ani de şcoală!


                                                        Învăţătorul vostru, Viorel Dolha

Niciun comentariu: