10 mar. 2015

Mickey Mouse şi Scooby Doo la Centrul de terapie și recuperare Ghiocelul din Arad





Reveniți la școală după vacanța de iarnă, ne-am hotărât să le facem o surpriză copiilor de la Centrul de terapie și recuperare  Ghiocelul din Arad. Împreună cu colegii mei şi cu doamna dirigintă am încercat să le dăm copiilor un motiv să zâmbească. Ne-am costumat în personaje Disney şi am achiziţionat mai multe articole dedicate copiilor, sperând să le aducem acestora o mică bucurie. Ajunşi acolo, ne-au întâmpinat cu feţe luminate şi surprinse. Cei mici au făcut poze cu Mickey Mouse şi Scooby Doo, personaje pe care aceştia le îndrăgesc. Am povestit, am dansat – unii mai mult ca alţii şi am petrecut momente inedite alături de nişte copii speciali. Sperăm să mai avem oportunitatea să repetăm această experienţă frumoasă şi să le aducem acestori îngeraşi măcar câteva clipe de fericire.      
                                                                  Ioja Denisa, clasa a XI-a B

Un comentariu:

Anonim spunea...

MULTUMIM TUTUROR PENTRU FRUMOASA ACTIVITATE DEDICATA COPIILOR DE 1 IUNIE !
POVESTEA VOASTRA I-A FERMECAT SI DE ACEASTA DATA PE COPII SI PERSONAJELE
AU PRINS VIATA DATORITA BUCURIEI VOASTRE DE A DARUI !
MULTUMIM D-NEI PROF. GABRIELA LAZAR PENTRU APARITIA EI IN IPOSTAZA KITY
SI GEORGIANEI POPAN PENTRU ``REGIE``
PARINTII VOSTRI SA FIE FERICI CA AU ASEMENEA COPII!
MULTUMIM PARINTILOR PENTRU SPRIJIN 1