25 apr. 2015

Ce ma fac cand voi fi mare?

         Dragi prieteni, va mai amintiti de sprijinul pe care vi l-am solicitat, de a vota afisele facute de elevii mei, pe tema orientarii scolare si profesionale ,,Ce ma fac cand voi fi mare" si pe care eu le-am coordonat?
         Ei bine, intre timp, iata ca azi, dupa mai multe concursuri, ma pot bucura si ii pot felicita pe elevii mei, pentru urmatoarele premii:
Madalina Bîşcă, 3 mentiuni, obtinute in cadrul Facultatii de Stiinte Economice, in cadrul Facultatii de Medicina, Farmacie si Medicina Dentara, si in cadrul Facultatii de Stiinte ale Naturii, Inginerie si Informatica.
Andra Doroş, 3 mentiuni, obtinute in cadrul Facultatii de Stiinte Economice, in cadrul Facultatii de Stiinte ale Educatiei, Psihologie si Educatie Fizica si Sport, si in cadrul Facultatii de Stiinte ale Naturii, Inginerie si Informatica.
- Gag Betuel, o mentiune, obtinuta in cadrul Facultatii de Stiinte ale Naturii, Inginerie si Informatica.
La primul concurs organizat de Univesitatea de Vest ,,Vasile Goldis" Arad, nu am luat nici un premiu, dar am perseverat si iata ca este adevarat ca perseverenta reprezinta cheia succesului in viata! Curajul si perseverenta noastra, au dat 7 roade minunate!
Felicitari elevilor de la Colegiul National ,,Vasile Goldis"

Psiholog școlar Placintar Angela Carmen.


Doroș Andrada (XII A)


Gag Betuel (XII B)


Bâșcă Mădălina (XII E)


Niciun comentariu: